jag kommer alltid att älska dig<3


svaret på frågan kommer alltid att vara vet inte, än så länge i alla fall..
jag vet inte hur jag känner för dig,
för jag kan inte glömma.
det har inte varit bra, men idag var det bättre
första gången på länge kände jag att jag mår bra.

du säger att det kommer att vara vi för alltid,
men det är jag inte så säker på.
förr ville jag inget annat än att bara vara med dig
och drömma mig bort till framtiden med dig,
men nu är inte framtiden så klar längre.

jag kommer alltid att älska dig och det vet du.
men jag kommer också alltid att komma ihåg vad du gjorde.

så svaret på frågan ifall allt kommer att bli bra igen
är vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0