ibland undrar jag..


jag älskar dig det gör jag,
så missförstå mig inte nu.

ibland önskar jag att jag aldrig hade svarat i telefonen när du ringde
när du ringde och undrade vart jag höll hus...
om jag aldrig hade svarat så kanske,
kanske det inte skulle ha varit vi nu.

ibland vill jag verkligen inte ha någonting med dig att göra.
du gör mig så besviken trots att du gör mig lycklig.

det finns ingenting jag kan göra åt saken nu,
för det vore bara försent.
jag skulle ha gjort det då, jag skulle inte ha tagit upp kontakten med dig.

jag vet inte ifall jag ångrar mig eller inte..
ibland gör jag det.
vad skulle ha hänt ifall det inte hade blivit vi igen?

ibland vill jag bara vara med mig själv,
självständig, ingen annan, inte du.

men jag är så glad över att jag har dig.

jag vet att vi kan klara det ifall vi verkligen vill och kämpar för det.
jag älskar dig så otroligt mycket.
det finns ingen annan för mig än dig,
det är bara du och det har det alltid vart.

men ibland måste jag tänka tillbaka,
tänka ifall jag aldrig hade gjort så
tänka hur min värld hade varit utan dig.
utan oss.

men glöm aldrig att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0