kom tillbaka!


älskling, jag kan inte leva utan dig
till och med tanken gör så att tårarna kommer.
du är allt för mig det finns ingen som betyder lika mycket som du gör
jag vill vara med dig föralltid,
jag vill spendera alla roliga och tråkiga dagar med dig,
med dig och ingen annan.
snälla du kan inte fortsätta plåga mig på detta vis.

kom tillbaka älskling, snälla kom tillbaka
allt detta har kännts som ett helvete
jag klarar mig inte utan dig.
du är som luften jag andas
du är som solen som skiner.
snälla gör inte så här och kom tillbaka..

jag saknar dig så oerhört mycket,
jag vill bara att du ska vara här med mig som förut när allt bra.
och jag vet att det kan bli bra igen
snälla jag saknar dig så mycket.
utan dig inget mig älskling
snälla kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

vackert

2008-11-08 @ 11:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0